Πέμπτη 12 Ιουλίου 2007

Ψάχνοντας πλοία για Σκιάθο αποφάσισα να αγοράσω αυτοκίνητο...

Εδώ και... ούτε κι εγώ θυμάμαι πόσο καιρό ψάχνω αυτοκίνητο...
Τις τελευταίες 2 βδομάδες όμως η προσπάθεια ανεύρεσης αυτοκινήτου εντατικοποιήθηκε για πολλούς και διάφορους λόγους...

Πρέπει να σας πω ότι περίπου 12 φορές έχω αλλάξει γνώμη..
όσα δηλαδή και τα αυτοκίνητα στην κατηγορία που ψάχνω...
αλλά τι να κάνεις.. αυτοκίνητο θα πάρεις
εδώ σε ταβέρνα πας και το σκέφτεσαι.. να παραγγείλω τηγανιά.. να μην παραγγείλω

Φυσικά με βλέπω να καταλήγω στο πρώτο αυτοκίνητο που μου γέμισε το μάτι (δεν σας λέω ποιο.. θα είναι έκπληξη)
πως όμως κατέληξα σε αυτό ?

Έχω κανονίσει που λέτε ένα τριήμερο στην Σκιάθο σε έναν πολύ καλό μου φίλο και πρώην συμφοιτητή μου που επιτέλους το πουλάκι μου πήρε πτυχίο.. Μπράβο Κωστή μου!!!!!
(Το επιτέλους μεταφράζεται ως εξής: επιτέλους Κωστάκη μου πήρες πτυχίο μπας και το πάρω απόφαση να έρθω στα Γιαννενάκια μας ;) γιατί αλλιώς με βλέπω να πηγαίνω στο γάμο της Δημητρούλας ή του Στεφανάκου)

Θα μου πείτε τώρα που είναι το πρόβλημα..

έλα μου ντε όμως που υπάρχει..
το τελευταίο πλοιαράκι από Βόλο είναι στις 7:30 και το τρένο φτάνει 7:36
(λέτε αν πάρουμε στο λιμεναρχείο και τους πούμε να περιμένουν λίγο να πουν τίποτα?)

η ακριβώς επόμενη λύση είναι να φύγουμε απο Θεσσαλονίκη κι εδώ είναι το ατού μας...
με ποιο πλοίο?
με την Δημητρούλα... κι εδώ κολλάει η έκφραση Παναγίτσα φύλαγέ μας
το οποιο κάνει 8,30 ώρες και φυσικά δεν είναι μέσα οι καθυστερήσεις...

μετά σκεπτόμενες τι επιπτώσεις που θα έχει αυτό είπαμε να αγγαρέψουμε κάποιον να μας πάει Βόλο - πολύ θα θελα να δώ ποιος θα είναι αυτός ο τρελός-

μια άλλη λύση θα ήταν να μέναμε παρασκευή βράδυ στο βόλο..
ξεκινάμε Σάββατο πρωί για Σκιάθο λέμε ένα για στους ντόπιους και ξαναφευγουμε...
θα μου πεις εδώ κόλλησες εσύ?
εδώ πήγες στα κουφονήσια για 4 μέρες (αλήθεια ήταν τόσες?) και μάλιστα με τον σκοπελίτη και θα κολλήσεις εδώ τώρα?

Διάφορες σκέψεις τριβελίζουν το μυαλό μου...
Βρες λύση
βρες λύση
βρες λύση


και να σου που μου έρχεται κάτι στο μυαλό....

βρε λες αν παραγγείλω το αυτοκίνητο να μου δώσουν ένα μέχρι να μου έρθει?
ε?


καλή ιδέα πάντως.. αλλά κατά πόσο είναι εφικτό δεν ξέρω

κάπως έτσι αποφάσισα για αυτοκίνητο..
φεύγω τώρα γιατί βιάζομαι

θα το συνεχίσω αργότερα

φιλιά
και ελπίζω να βρεθώ σύντομα στη Σκιάθο

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Ανώνυμος είπε...

εεεεεεεεε.......!!!!!!!!! κοπελιά!!!
Η Σκιαθος φλέγεται!!!!

Δεν ειναι της μοιρας να πάμε μου φαινετε.....

Απο την μια τα δρομολόγια, απο την αλλη το ιδιο το νησι...(να καει ρε παιδι μου για να μη παμε εμεις...ελεος!!!)

Ντάλια είπε...

αν ελεγα αγγελα να μην ανυσηχεις γιατί η τύχη είναι μαζί μας θα με μουτζωνες..
γι αυτό το μόνο που θα πώ είναι μερικά λόγια που είπε ο φίλος παολο: αν θελεις κάτι πολύ όλη η φύση συνομοτεί για να το πετυχεις.. τωρα για την φύση δεν ξέρω γενικώς αλλά μπορούμε να βαφτιστούμε θεες του ολύμπου μπας και βοηθήσουμε λίγο την κατασταση...
λοιπον ηρα μου ξεκίνα και κανε κανένα τσαλίμι στον Δία γιατί δεν μας βλέπω καλά...

pacito είπε...

akoma gianitsa eiste? sas perimenei i dimitroula.... :)